|
|
|
Login
|
|
|
|
|
Tapahtumat skate
|
|
03.08.2010 Tyttörullalautailijat ry:n (TRL) kesäsessarit Savela, Pihlajanmäen nuorisopuiston parkki Savela, Pihlajanmäen nuorisopuiston parkki 07.08.2010 ESC BASEL
VOLCOM WILD IN THE PARKS PONKE'S PARK - KAIVOPUISTO Lakai tiimin nimikirjoituskeikka Union Five Kamppi Helsinki Union Five, Kampin kauppakeskus, Helsinki Lakai -tiimin demo Micropolis -parkki Micropolis, Helsinki 08.08.2010 Lakai -tiimin demo sepänaukiolla Jyväskylässä Sepänaukio, Jyväskylä 14.08.2010 MININ JAMIT Hämeensaaren skeittipaikka , Hämpton 17.08.2010 Tyttörullalautailijat ry:n (TRL) grilli+uinti+kesäsessarit Tuoriniemen skeittiparkissa, Herttoniemi Tuoriniemen skeittiparkki, Herttoniemi 21.08.2010 Tyttöjen minirampin I SM-kisat / Herttoniemi, Tuoriniemen skeittiparkki Tuorinniemen skeittiparkki, Herttoniemi 26.08.2010 Miniramppinäytös/ Minin SM-kisat Lauttasaaren minillä? Lahnalahdentie 5, Helsinki 27.08.2010 Proskate 2010 Helsingin vanha jäähalli
näytä kaikki tapahtumat
|
|
Tapahtumat snow
|
|
näytä kaikki
|
|
Ketä paikalla?
|
Paikalla 10 kävijää, joista 0 loganneena
|
|
Tacky.fi linkit
|
23. heinä 28. touko
Laminalla menossa Antiz -kisa. Keksi Antizin leffalle nimi (englanniksi) ja voit voittaa Antiz-laudan. Laudat neljälle parhaalle ehdotukselle. Tsekkaa lisää Laminan nettisivulta.
22. touko 21. touko
Lauantaina 22.5 Elementin Make It Coun -skabat Micropoliksessa. Mee sinne!
10. touko 22. huhti 16. huhti
Tänään skabataan Tahkolla 3 tähden TTR-kisan merkeissä, kun Finnish Open 2010:n karsinnat alkavat. Mukana mm. Roope Tonteri, Peetu Piiroinen ja muit suomalaisia TTR-kisojen sankareita. Lisää kuulumisia kisoista illemmalla.
12. huhti 07. huhti 06. huhti
Lamina arpoo Melodicaa! Lähetä nimesi ja osoitteesi otsikolla "Melodica" osoitteeseen nettikauppa@lamina.fi Näin osallistut t-paidan ja hupparin arvontaan. Skaba voimassa 12.4 asti.
|
|
|
Nolla.net help
|
Tunnushakemus
Salasana hukassa?
Tue meitä
Yhteystiedot:
Sisällölliset asiat
Hallinnolliset asiat / mainostaminen:
Muut:
myspace.com/nollanet
youtube.com/n0llanet
|
|
|
|
Keskustelu Skatefoorumi
|
|
Skeittimestojen sotkeminen
31-07-2010 21:56
|
|
(Tuon "vituttaako pennut parkilla" -aiheen ryydittämänä tuli sanailtua seuraavaa niin paan sen nyt omaksi aiheeksi.)
"Vielä toinen vitutuksenaihe on se porukka jotka tulee vaan ryyppäämään skedeparkeille. 12-16 wee mulkvistit jotka särkevät kamat ja kaljapullot pitkin parkkia."
Jeh.
Ite käyn Helsingin Vuosaaren kurbilla varmaan päivittäin hinkkaan kun asun ihan siinä vieressä: en jaksa vielä käydä paljo muualla ku 7v tauon jälkeen on tarpeeksi hommaa saada nää perusjutut takas, ja siihen tuo mesta on loistava.
Anyways, liian usein siellä on teinixejä, jotka dokaa ja sotkee.
Vituttaa kunnolla ku saavut mestoille ja kurbin ympärystä on täynnä räkää (miksi pitää räkiä?) ja kaarissa (myös flatilla) on silloin tällöin mehua ja kusta.
Mestaan - lähinnä kaaria vasten - kuseksitaan ja maahan heitetään roskia – tottakai – vaikka paikassa on selkeästi roskis. Pullojaki on pantu paskaks muutaman kerran.
Noin kaks päivää sitte harjasin hyvää hyvyyttäni koko fucking alueen ku oli niin paljo paskaa ja kiviä yms...kesti vähä aikaa muuten.
En oo ikinä nähny sitä mestaa niin loistokunnossa ku mun harjauksen jälkeen, heh.
Tuun sinne sitte 2 tunnin päästä, niin joku äpärä on sinä aikana levittänyt takiaispuskan ympäri koko aluetta ja muutamia karkkeja sinne tänne.
Kaaren viereen oli kustu.
Ok, myönnetään että takiaiset EI jumitu pahemmin renkaan alle (mullon muutenki pirun isot pullat alla) muuta ku näytti vittumaiselta ku sitä ennen se mesta oli niin smooth....mutta ei voi ottaa ku vittuiluna ku itte teet ison työn ja jonku on pakko sotkee joka vitun tavalla sitte se mesta.
Oon melko varma et joku näki mun putsaavan sen mestan ja teki ton tahallaan.
Eipä vituta.
Oon pari kertaa saarnannukki siellä teinixeille tosta sotkemisesta ja pistäny ne sotkeen jälkensä ku oon saanu ne kiinni rysän päältä.
Mikään ei vituta niin paljo ku ihmisen itsekkyys ja välinpitämättömyys toisia kohtaan...toisten harrastusmestojen sotkeminen on vaan niin perseestä.
|
|
|
RE: Skeittimestojen sotkeminen
2007-07-17 02:19:49
|
|
Kyllähän se pistää ärsyttää ku porukka tulee vaa istuu toho parkin penkeille ja räkii sen flätin aina iha täytee.. Yritä siinä sit mennä istuu siihe penkille ku pitää varoo koko aja ettei astu jonku räkää -_-
|
|
|
2007-07-17 08:00:16
|
|
Ongelma parkeilla. Monesti syytetään mopopoikia omien mokien peittelemiseksi. Mutta tuskin kukaan skedeejä itse kusee kaarien päälle.
Katuspottien suhteen tämä muuten on taas aivan eri asia. Itseäni vitutaa eniten, kun spotit ovat skedeyksen jälkeen tahallaan hajotettu tai sotkettu. Jos pientä kulumista lukuunottamatta ei voida huomioida kenenkään käyneen paikalla, niin tuskin sitä turvapalvelun Makea tai Jaria palkataan niin kärkkäästi kaikkien kiusaksi. Mestat siis olisi ihan VITUN kiva jättää sen näköiseksi, että ei siellä kukaan ole käynytkään. Vain siten on toivoa, että samalle mestalla voi vielä joskus palata.
|
|
|
2007-07-17 11:28:37
|
|
Jep, mutta eipä tämä koske pelkästään "skeittimestoja". Tietyt apinat rikkoo ja sotkee kaikkialla, missä käyvät. Esimerkiksi noita lasisia bussipysäkkejä on tässä viime aikoina pistetty aika paljon paskaksi meijän lähellä.
Ei tohon oikeastaan auta kuin olla helvetin äkäinen, kun joku sotkee ja rikkoo - jos nyt saa rysän päältä kiinni, mikä on aika harvinaista. Yleensä ne uskoo, kun olet sen näköinen, että heität sillä kompliitilla seuraavaksi:D
Skedeystä harrastetaan paljon teinixien keskuudessa ja teinix- skedeejien mukana sitten tulee paljon näitä sivututotteita: kavereita, kaverin kavereita ja sitten tullaan vähän parkille chillaamaan illaksi/yöksi ja seuraavana aamuna paikka on läävä.
Helvetin ärsyttävä ongelma, mutta eipä ole poppaskonstia. Yksi keino olisi lisätä nuorisolle ajanviettopaikkoja, niin ei tarttisi tulla parkeille sotkemaan. Asiaa ei paranna sekään, että ulkopuoliset yleensä luulevat, että skeittaajat sotkevat ihan sikana. Ne on kyllä suurin osa jotain muita.
|
|
|
2007-07-17 12:16:25
|
|
just ton edellämainitun ongelman johosta meijänki parkki purettiin kokonaan, oli nii hirviä läävä, vaikka aina ku mentiin parkille nii harjattii ja koitettii vähä järkätä. Rahatki oli korjausta varten valamiina... Nyt sit koitetaa niillä kunnostusrahoilla tehä kokonaa uus parkki.
tuo on kyllä niiiiin tynypiä asia, jotenki ne skeittiparkit vetää nuoriosoa, onko ne just sellasilla keskeisillä mut tarpeeksi suojaisilla paikoilla ym.
niinku leikkipuistot, meijän lähellä olevasta puistosta vietii pikkuhilijaa kaikki katokset, telineet ym. pois, ku jengi hajotti niitä. aika karun näköne nykyää ku ei oo mittää koko leikkikentällä. sama koskee grillikatoksia ja laavuja, neki on lähteny saman ongelman takia...
|
|
|
2007-07-17 12:34:34
|
|
damn.
ei oo Heimonkaan tarina mitenkään ilahduttavaa luettavaa.
kyllähän ne suht keskeisillä paikoilla tahtoo olla monet parkit...niistä tulee sitte niitä illanviettopaikkoja.
en kyllä tiedä että mikä nuorisoa vaivaa.
miksi roskia ei voida laittaa roskiin, miks pitää sotkea ja hajottaa pulloja ja vielä kusta toisten mestoille + hajottaa paikat?
ai että kun saisin heittää samanlaista settiä näiden sotkijoiden huoneissa.
nauttisin varmasti.
muistan nuorena ku asuin landella ja siellä jannut rakens minirampin kaupungin rahoittamana...
typerää oli sijoittaa se 10 metrin päähän nuorisotalosta.
voitte arvata miten minille kävi.
|
|
|
2007-07-17 14:22:01
|
|
joku tossa jo sanoikin, että syytellään mopopoikia omista jäljistä. vaikka toki muutkin sotkee, niin kyllä valitettavasti skedeejät itsekin aika monesti jättää ne kaikki mäkkiroskansa, pullot yms. iskän rahoilla ostettujen karkkien paperit parkkiin. eräs nimeltä mainitsematon skedehalli oli aina yhtä paskanen kuin kaatopaikka ja siitä ainakaan oli turha syyttää ketään muuta kuin rullaajia itsejään.
ei se taida olla menopelistä kiinni, asennevammasia ihmisiä löytyy ihan kyllä molemmista - skeittaajista, mopoilijoista ja muista teinixeistä. ihme sikailua roskaaminen ja muu tahallinen sotkeminen joka tapauksessa kuitenkin on oli paikka mikä hyvänsä. en ymmärrä. kasvattaisi vanhemmat lapsensa hiukan huolellisemmin.
muokattu 17.7.2007 14:23
|
|
|
2007-07-17 15:28:10
|
|
Ärsyttää räkiminen, ei vaan älyä mikä siin on järki kun täytyy sylkeä erittää maahan asti. Ja vois ees kattoo minne sitä räkii, itel jos tulee tarvetta niin metsään tähtään.
Paikallisella perkilla vaikka onkin nuoristalon pihalla, on paikat säilynyt suhteellisen kunnossa. Joskus mopoilijat käyneet sudittamassa vanereita vasten, ja kerran oli suihkutettu etikkaa kaareen. Ei älyy. Curbista on muodostunut roskis, koska takaseinä ei ole umpinainen. Roskaamisesta voi kyllä myös syyttää skeittareita siinä missä muitakin, itse pyrin vaivautumaan heittämään roskat roskikseen, joka on 5 metrin päässä.
Skeittarien pitäisi myös toimia järkevästi street spoteilla. Kun nostetaan se penkki ledgeksi koulun portaisiin, nostettaisiin se myös takaisin paikoilleen. Näin spoteilla voi myös jatkossa skeitata.
muokattu 17.7.2007 15:29
|
|
|
2007-07-18 13:01:17
|
|
Niinpä niin, Heimo tuosta edesmenneestä kuuselan parkista jo mainitsikin mutta 10x pahempihan on tämä merikadun parkki raahessa, sitä ei edes kukaan vaivaudu korjailemaan. Kaverit tosin oli ruuvaillu corneria vähän takas kuosiin kuulemma. Mutta mesta on tosiaan täynnä lasinsiruja ja roskia ja välineet laitettu ilmeisesti ihan rikkomisen ilosta paskaksi. Pistää vituttamaan.
|
|
|
2007-07-18 17:25:32
|
|
Hallilan parkilla oli ne vitun virta lähteet koska oli ollut parkkipaikka, eli mankka kiinni ja musaa soimaa mutta voi vittu, "hallilan kovikset" menee ja rikkoo ne, siis miksi vitussa?
Ja sitten jokku jälkeejääneet heittää mehua kaaren päälle...
Ei helvetti sais kaikki tollatteet pikku paskat kuolla.
|
|
|
2007-07-19 11:16:14
|
|
Micropoliksessa ei selvästikään ymmärretä niitten vihreitten pömpeleitten merkitystä.
ROSKAT ROSKIIN POJAT!
Joo ja ne töhryt vois vaikka säästää sinne pasilan galleriaan esimerkiksi.
|
|
|
2007-07-19 18:35:02
|
|
No, jos menisin kysymään sinne kunnantoimistoon miksei täällä ole parkkia, vastauksia olisi kolme:
1. "TÄÄLLÄ HARRASTETAAN PESISTÄ, LOPETTAKAA LASTEN LEIKIT!"
2. "Itse te ne edelliset rikoitte."
3. "Joo, tota noin, me emme vain tykkää teidän asenteesta luontoa ja ihmisiä kohtaan."
Siis noin siinä kävisi. Itse veikkaisin että kaksi ensimmäistä ainakin sanottaisiin. Täällä oli muutama vuosi sitten rampit ja kaikki lautailijat oli ihan innoissaan niistä. Mutta jotkut hemmetin valopäät rupesi ajelemaan minissä mopoilla ja kusemaan vittu niihin. Että olisi mukavaa jos meno olisi samanlaista kuin Sveitsissä.
Siellä oli betoni parkkeja, ei yhtään roskia, paras flätti missä olen mennyt. Ainut haittapuoli oli se että miniä ei ollut. Ja mitä tosta kolmannesta kohdasta tulee mieleen, näin kun joku hardcore skedeejä koetti neuvoa räppäri porukkaa pitämään paikkaa siistinä. Siis häh!? Minä kun aina luulen että punkkarit on niitä jotka sotkee?
|
|
|
2007-07-19 18:59:24
|
|
ihan ku kusis paikallisen uimahallin altaaseen :S
|
|
|
2007-07-19 21:33:21
|
|
Vuokatissa ei paikkoja monesti sotketa... Pummit loikoilee kaarien päällä, kuten aina ja kaljapullot asiallisesti rampin takana. :D
|
|
|
2007-10-14 01:41:24
|
|
parhautta...
joku aika sitte tossa vieressä oli jotku kersojen futisskabat tai jotain, ja ne tiimit, jotka ei pelannu, hengas vuosaaren skeittimestalla, mikä on muutaman metrin päässä kentästä.
huomasin silloin, että meizin skedepaikan isosta kaaresta oli jengi vetäny vähä kylkeä auki.
no, ei se haittaa - enpä mä sitä kaaren kylkeä mihinkään tarvi, lolz, ajattelin.
ja se oli ihan varmasti lujinta tekoa, mitä mä oon koskaan missään nähny.
en oo nyt kuukauteen skedenny - en oo paljo ollu kotona ja sillon ku oon ollu nii kelit on ollu aika vetiset.
tänää sitte menin vakiospotille nii mitä vittua, se kaari ei enää vittu oo siellä!
mä voin vittu lyödä niin vetoa siitä, miksi se ei oo enää siellä.
niinku ei saatanan saatana että vituttaa.
vituttaa oikeasti niin paljo, ettei pysty sanalla sanoon.
eikö vittu tän päivän pennut voi tehä mitää muuta ku HAJOTTAA JA HAJOTTAA paikkoja.
oon itekki niinku kasvatusalalla ja yritän tajuta kersoja mut ei jumalauta, joskus se ymmärrys loppuu.
saatanan siistiä, onpa mahtava tuoki paikka, tuntuu jotenki alastomalta nyt ilman sitä mageeta kaarta mikä siinä oli.
kiitti nyrkillätapettaville vitusti...
|
|
|
2007-10-14 14:36:14
|
|
"Ja mitä tosta kolmannesta kohdasta tulee mieleen, näin kun joku hardcore skedeejä koetti neuvoa räppäri porukkaa pitämään paikkaa siistinä. Siis häh!? Minä kun aina luulen että punkkarit on niitä jotka sotkee"
niin, yleensähän ne on ne ihmiset jotka paikkoja sotkee.
|
|
|
2007-10-14 19:49:58
|
|
Myönnän että oon joskus jotain roskaa parkille jättänyt mutta räkimistä ei ymmärrä kyllä pirukaan. On se niin kivaa kun on vanssin pohjat ja grippi täynnä eritettä. Ja joo, hajottaminen tuntuu olevan muotijuttu penskoilla. Edesmenneen Kuuselan parkin paikalle on alettu jo kyhäämään uutta ja eikä ole edes puoliakaan välineistä saatu valmiiksi niin mopoilijat jo tuhoavat innoissaan. Vanereita sutataan puhki ja hyppäytellään kornerista, pulloja säretty jo pariin otteeseen. Olipa joku sankari rahdannut moponsa kurbin päällekkin. Joku roti tosiaan. Ja olisikohan toissapäivänä tai jotain kun oli natiaisia sotkemassa siellä papateilla tai jollain muilla paukuilla, toivotin räkänokat helvettiin ja siivoilin sotkut. Pientähän tuommoinen vielä, Valikkari (RIP) koki paljon pahempaakin..
|
|
|
2007-10-14 21:35:50
|
|
onks hollannis muuten securityä tai jottai ketkä häätää katuspoteilta?
|
|
|
2007-10-14 22:34:28
|
|
Hollanti on aika Suomeen verrattavissa. Vois kyllä melkein sanoa että siellä on vielä letkeempi meininki, onhan se muutenkin liberaalimpi maa. Kerran käyny, eikä ollu ongelman ongelmaa. Eli tervemenoa.
|
|
|
2007-10-15 08:29:23
|
|
Kyllähän tuo sotkeminen/tagit/... vituttaa aika rajustikin välillä varsinkin kun itse touhuaa hyvinkin aktiivisesti, jotta kaupunkiimme saataisiin uusia skedealueita jne. Alueet on kaikki yltäpäältä paskassa, täynnä ankeita tageja ja valtaosa näistä on skeittareiden tekemiä.
Jollain lailla luulisi, että typerämpikin tajuaa sen, että jos tuollaisia kymmenien tai jopa satojen tuhansien eurojen alueita koetetaan aikaansaada kaupunkeihin niin ei tuo järjestelmällinen sotkeminen ainakaan auta ketään...
Vielä ankeampaa on kun streettispotit tuhotaan tai sotketaan. Luulisi, että jengi tajuaisi, että on ehkä helpompi mennä ko. spotille seuraavankin kerran jos se on jätetty siedettävään kuntoon...
Joo-o... Aamunavaus :D
|
|
|
2007-10-15 15:57:20
|
|
Lobsterille kiitos hyvästä aamunavauksesta, parempi kun koulun omat.
Määkään en tajua sitä kun pitää niille streettispoteille suunnilleen paskoa. Koulumme hyvänä esimerkkinä, yleensä minä olen se joka kerää ne roskat.
|
|
|
2007-10-15 16:13:00
|
|
Kokkolassa sentää käy 50centti heittämässä öljyä kraaterit täytee ja tulee vetää siihe rinkiä jollai maasturilla. Koita siinä sitte rullata ku koko parkki on öljyssä!
|
|
|
2007-10-19 21:56:41
|
|
No just....Aika hurjia juttuja teillä. Mut tääl meillä pain paikat totisesti pistetään paskaks..
mini on ihan paskana kun mopopojat sotkee ja sudittaa miniin sellasii 1-3 sentin koloja nii on siin minis turvaleen muutaman kerran lennetty...Ja sit se räkiminen mini on ihan tahmas ku yrittää vetää siin jtn. Ja boxi se on ihan palasina sivuista (onneks on rauta kehikko)
ku porukka kännissä on sitä repiny. Ja flätti ihan kaljan peitos ja sillee...On sielt pikkupoikii heitetty menee mut sitten ku tulee sellasta 2 metristä porukkaa nii niille ei uskalla menee mitää sanoo ku iteki on alle 160cm. Nii ja mitä intoo on mennä sinne parkille hajottaa kaikkee??? ei mtn järkee.Onneks nytten on tehty sillee et jos joku ylimääränen on parkil nii siitä saa sakot.
|
|
|
2007-10-20 09:25:55
|
|
Heh, huvitti kyllä niin paljon elokuussa, kun käytiin poikain kanssa Lahden uuden parkin avajaiskisoissa. Paikalle oli saatu joku tuikitärkeä kaupungin isä, joka piti puheen tapahtuman alussa. Ohi mennen kuulin, kun tämä sälli puhui toisen kaupungin ukkelin kanssa heti siihen yhteen graniittibänkkiin (suhteellisen hintava kiven palanen muuten) samantien ilmestyneestä throw upista. "Pojat on heti alkanu koristella tätä paikkaa oman näkösekseen". Eihän se nyt varsinaisesti skedeystä häiritte, mutta ei se kyllä kauniskaan ole. Sanottakoon vielä, että sen läiskän siihen sai aikaan skeittaja.
Pointti tässä kuitenkin oli se, että kaikilla ei taida ola pienintä käsitystä siitä paljon sekin parkki on maksanut ja mitkä fiilikset päättäjillä on skedeejistä, jos se heti sotketaan. Varsinkin joku helvetin kallis graniittipökäle, mikä on ikuinen. Ja tässäkin tapauksessa skedeejät leimattiin ainakin näiden kahden päättäjän mielissä.
Eikä mulla ole mitään maalareita vastaan, päin vastoin. Tuntuu vaan että nää parkkien töhriät ei edes liity mitenkään maalamiseen. Kelaavat vaan, että parkki on tehty skeittareita varten, joten sen voi sotkea jos ite skedee. Toi on periaatteessa sama, kun maalais oman talon seinään, paitsi että äiti kieltää sen.
|
|
|
2007-10-20 10:54:43
|
|
täälläki aina on parkilla jotain sotkettu ja poltettu mopoilla kumia vanereihin... sitte kaljapullon sirpaleet flätillä perjantain jälkeen on nykyään ihan liian tuttu näky. ja vielä tuo valikkari! pakko sanoa että PERKELE! vaikka kyllähän sen siellä juopottelemassa käyvän teiniamispaskaporukan perusteella pysty jo tota melkeen odottaaki... paitsi on silti pari tyyppiä sanonu että siellä voi vieläkin skeitata mutta en sitte tiedä. niin perseestä kuitenki tommonen.
|
|
|
2007-10-24 02:23:08
|
|
Hyvin siel skedee, sunnuntaina käytiin päivän sessarit rullaamas ja ei mitään ongelmaa muuta kuin että valoja ei saa sinne eli pitää olla valonheittimet mukana ja aggregaatti tjsp. Kuhan ei tolkutonta meteliä pidä niin ei varmaan tule kukaan vikisemään.
|
|
|
2007-10-24 18:55:08
|
|
Otttaa päähän kun nuoriso sylkee jä räkii rampit täyteen niin että saa olla moppi mukana
että voi puhdista rampin.
Sillon siinä saattaa skeitata.
Ja striitti alue on ihan täynnä lasin palasia ja
kiviä.
Niin nekin pitää lakasta pois.
Harjaa ja moppia on työläs pitää mukana kun
asun 3km päässä parkilta.
|
|
|
2007-11-05 23:35:23
|
|
jepp, itsellä kulkevat nyt auton peräkontissa mutta kyllä oli monta vuotta sitä että "kenkäharjalla" putsattiin flättiä..
|
|
|
2007-11-30 16:29:22
|
|
PAHVE MISSÄ ASUT
|
|
|
2007-12-14 18:04:33
|
|
mjaa-a kertoakko tuota vai miten se olisi :P
muokattu 15.12.2007 01:36
|
|
|
2007-12-19 08:43:18
|
|
Joskus on vähän lasinsiruja Tesoman jäähallin skeittipaikalla mut pahemmin muuta.
Ajateltiin kaverin kaa siivota vähän joku päivä.
|
|
|
2007-12-19 23:17:08
|
|
Siivoaminen kannattaa vaikka se vituttaakin sitten jälkeenpäin kun joku mongoloidi käy taas pullonsa särkemässä. Ei niitä nimittäin kaupunginsedätkään käy putsaamassa muuta kuin viimeisen putsauksen ja sillon lähtee koko parkki.
|
|
|
2010-03-08 20:44:33
|
|
jos on tarvetta räkiä nii rampin alle tai johonki puskaan niin mää ainaki teen
|
|
|
2010-03-08 22:32:29
|
|
Ihan helvetin ärsyttäviä nää teinixit ku tulee parkkiin poltteleen vaan pilvee ja kaateleen juissia rampeille! slämitin komeesti ku oli reili jonka olin eilisiltana vahannu ja aattelin ettei tartte uutta vahausta nii joku vitun dekke oliki sitten siihen kaatanu mukavasti juissit niin komeet slämit... Muutenkin parkista löytyy aina kortsuja ynnä muuta paskaa ja aina sotkussa ja kusessa miks vitussa pitää just skedeparkissa hengailla ja kuseskella menis vaikka johonki ostarin katolle roikkuun :D
|
|
|
2010-03-09 13:03:35
|
|
joo kyl meitsin mielest tägit ja muut graffat kuuluu kyl parkkii mut spoteil kyl vois jättää kannut ja tussit himaa koska sit mestats jost ei oo ikin saanu häätöi ni saattaa alkaa tulee häätöi, ihan vaa sen takii koska sinne on vaikka pelkästään tehty pieni tägi jonnekki seinää. ja kyl toi paikkojen paskominenki on aika perseest koska ne antaa vitun paskan maineen skeittaajille.
|
|
|
2010-04-18 00:32:23
|
|
Tägit kuuluu munki mielest parkeille mut ei ehk spoteille. ja sit ei roskii kumminkaa sinne
|
|
|
2010-04-21 11:38:04
|
|
Ite asun todella lähellä paikallista skedeparkkia joka nyt ei niin hyvässä kunnossa ole mutta kuiteskin ihan skedettävä. Siel o sellane aika kärsiny trukkilavoista ja vanerista tehty boksi jossa on kulmarauta. Mua vituttaa niin äärettömästi kun joka kerta joudun laittaa esim kulmaraudan kiinni koska ne vitun ipanat jotka siel pyörii tykkää repästä sen irti. Viime kesänä laitettii kaverin kaa boksi iha kuntoon ja seuraaval kerral se oli taas paskana. Plus et siel parkil o iso roskis joka o ihan paskottu ja joudun aina kerää niit roskii sielt parkilt. Vitun jepa
|
|
|
2010-04-21 16:33:37
|
|
Joo tää on iha törkeen ärsyttävää ku meilpäin näitä parkkeja löytyy ja sit kun lähet sillä fiiliksel et joo nyt ländään uuden trikin nii seuraavaks huomaat et parkki täynnä sellasii kusipäitä jota kusee ja rikkoo mestaa
|
|
|
2010-04-22 18:25:23
|
|
Oon iha samaa mieltä, vitun ärsyttävää.
|
|
|
2010-05-15 14:16:58
|
|
Joo,oulussaki on yks pieni ns. skeittaus parkki ja alun perin se oli ihan hyväki paikka mutta tähän päivää mennessä kaikki jutut mitä siellä nyt ees oli on rikottu, nii tosi mukavahan se on siinä asvaltilla rullata ku se on suurinpiirtei ainut ehjä juttu.(siinäki on lasin siruja ja muita roskia)
muokattu 15.5.2010 14:39
|
|
|
2010-06-15 20:06:42
|
|
Muaki ärsyttää ku asfalttii ei suurin piirtein nää roskien alta. ja yleensä niitä sotkijoita on meiän koulun kovikset, ja mäkin oon niin pienikokonen etten niille viitti sanoo... Ja niit lasinsirpaleit mä vihaan!
|
|
|
2010-07-03 00:50:33
|
|
No vittu mä oon 11v skedettäjä. Nii ku käytii kavereittenkaa yhes ns. parkil skeittaamas. Siel oli niiku semmonen betonist tehty iha jees puolikas pooli ja kaikkii hyndii ja railei ja tämmössii. Ja se oli hyvä ku siel ei käyny porukkaa. Me skeitattii niiku siel about 3 viikkoo sit mä pidin vuoden tauon. Sit ku päätin taas alottaa nii oltii menos sinne. Ja sit ku katottii ni se puolikas pooli oli rikottu semmoset iha vitun hienot reiät siin keskel ramppii, ja sit se toinen puoli oli rikottu kokonaa. Ja kaikki railit pistetty paskaks ja asfaltti kulutettu iha loppuu, sit vittu se pleissi on täynnä juissi purkkeja, ja sit hyndät oli rikottu ja heitetty ojaa.
Siis mikä vittu ihmisiä vaivaa eiks niit juissi purkkei voi heitää roskiksee onks niiku seki niit vitun VAIKEETA! tai MiKÄ VITTU SIINÄ RIKKOMISESSA ON! MIKS NE EI VOI VITTU RIKKOO VAIK OMII MOPOI SAATANA!!!!!!!!
|
|
|
2010-07-03 11:19:51
|
|
käyn skateemas, mut en riko. teen joskus pikku kraffiti, selane puo m, mut joihinki jotku 7v tulee piirtää vaa jotai munan kuvia ja rikkoo paikkoja, kyllä ne kunnon kraffat on hienoi mut ei helvetissä mitää lyijy kynäl piirrettyi munia, en ikinä tee sellasii ku menee vaa maine. kraffitei teen, teen sen kyllä skaten kans et en tuu pelkästää kraffiteit tekee.
ite oon oulusta ja yhel rampil jotku käy tekee ne munat, no onneks se ramppi poltettii nii ne munan kuvat lähti vittuun
muokattu 3.7.2010 11:26
|
|
|
2010-07-03 11:37:10
|
|
Eli teet sellasia tageja jokka on iha vitun rumia spraylla. Kyl niit viel kattoo jotka on siis "taidolla" tehtyjä eikä jotai mustal ja tikkukirjaimin tehtyä. Ja se taidolla tehtyä on ees yritetty tehä "hienontaa" sitä paikkaa eikä vaa et siin lukee oma nimes esm.
|
|
|
2010-07-03 12:45:36
|
|
ei vaan ku jotku pennut tekee sellasii paskoi, ite teen rehdisti monivärisii ja asiallisia spreillä, tarkotin vaa et ku munii tekee menee maine
muokattu 3.7.2010 20:38
|
|
|
2010-07-08 18:30:39
|
|
skeittarit voi sotkee yhtä paljon ku iha neki jotka ei skeittaa, mut musta kaikki vois iha hyvi viskata ne roskasa roskikseen. mut vika on myös joskus kaupungissa, ne kaupungin työmiehet vois pistää ehkä vähän enemmän niitä roskiksii sinne jossa nuoret viihtyy esim. skeittimestoilla. ja ne kraffitit on iha kivoi jos ne vaan tehää huolel, sillee iha spreillä et ei mitään lyijykynä töherryksiä, ne on iha perseestä!!!
muokattu 8.7.2010 18:35
|
|
|
2010-07-20 13:53:42
|
|
Nikkilässä kävin tänää nuorkan parkilla nii pyramidi oli boxin ja hänkän välistä ihan shitissä ja spermassa. Ärsyttää, sotkis omia pihojaan
|
|
|
2010-07-22 10:02:28
|
|
no älä suotta, voisivat vähä pistää rajaa mitä oikein kaupungilla tekevät. on ollu joillakin taas iha vitun hauskaa sotkee niitä skeittimestoja.
|
|
|
2010-07-25 10:59:57
|
|
ihan perseestä munkin mielestä toi sotkeminen! aina on pakko rikkoo joku kalpullo ja heittää se maaha! veis vaikka pullonpalautukseen mielummi!
|
|
|
2010-07-25 14:52:47
|
|
pitää olla päässä joku ongelma joka semmosta tekee iha vitun tyhmää tommonen!!! niillä on varmaa pään sisällä semmone et pitää saaha kaikki rikki mihin koskee :D
|
|
|
2010-07-31 21:56:37
|
|
Täälläkipäin teinixit käyny joku viikonloppu juomassa ja pistäny grindistä toisen jalan poikki ja tunkenu rampistä läpi. ja joku vielä otti boksinki ja vei kotia täällä
|
|
|

Tacky.fi on aukaistu!
 Katso Nolla.net TV
|